Sidevisninger i alt

fredag den 25. november 2011





Så skal vi lige have lidt nostalgi , da jeg var ved at gøre klar i mit lille rum , til at gå i krig med alle juledekorationerne ,fandt jeg en lille æske med noget af det julepynt jeg havde på mit første juletræ. Jeg havde kæklet nogle små hvide stjerner , og her taler vi om år 1979 . Nu har jeg så vasket og stivet de små stjerner , så de kan komme til ære og værdighed igen. Det lille kors fik jeg af en meget gammel dame som jeg passede på det gamle Højvang ,hun sagde at det var et bogmærke som jeg kunne bruge når jeg læste (jeg skulle altid fortælle om de bøger jeg læste , når hun fik gjort rent , hun kunne ikke selv læse mere) en meget pæn tanke , syntes jeg.
Og så lige et billede med min favorit blomst (en af dem) her til jul .Kan i nu hygge jer og psa på jer selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar