Sidevisninger i alt

tirsdag den 5. marts 2013


Hvor ville jeg dog ønske at døgnet havde flere timer ( dog kun friugen ;-) ) der er sååååå mange ting jeg gerne vil lave. Men nu har jeg da fået gjort det lille bord klar til en gang maling. Og så havde jeg jo , for en del år siden , en ide om at alt skulle være guld og messing......MEN den periode er godt nok ovre. Så nu skal de gamle rammer ( de har været gemt lidt væk ) også have en gang maling , så de kan komme til ære og værdighed igen.

I lørdags sendte jeg herren i huset på lossepladsen med nogle gamle stole, og hvad kom han hjem med .......et spejl som intet fejler. Så nu står den også og venter på en gang maling.Genbrugsguld eller hva ????

5 kommentarer:

  1. Ja det er da vist godt at vi er gået væk fra guld rammerne. Jeg kopierede jo dig på det tidspunkt.

    SvarSlet
  2. Det er utroligt hvad en omgang maling kan udrette :-)

    SvarSlet
  3. Glæder mig til at se hvad du får ud af rammerne for jeg tror da også jeg har gemt nogle og inspiration er jo altid dejlig.

    SvarSlet
  4. Jeg må bare spørre- har den speielen et merke/ signatur? Jeg har en som ser identisk ut som min bestefar har laget og nå lurer jeg på om en av hans speieler har havnet i Danmark?
    Mvh Monica

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Monica, nu har jeg ledt og kigget hele spejlet efter , men kan ikke finde noget mærke. Men det er da lidt sjovt hvis det ligner en du har og din bedstefar har lavet.
      Kh Birthe

      Slet