Sidevisninger i alt

lørdag den 25. august 2012

hjem fra ferie



Jeg sagde jo jeg hader snegle, og hvad gør de når de finder ud af at der ikke er eftersyn i drivhuset hver dag .....de inviter alle snegle i hele nabolaget til fest......de glemte bare at sende dem hjem igen , så de var der alle da jeg kom hjem....FY siger jeg bare. Ikke engang da mine unger var hjemme og fik lov til at holde fest ( når jeg ikke var hjemme) kom jeg hjem til sådan en gang balade. Så i gang med udrydning og det tog godt en time så tror jeg alle gæster er smidt ud.....håber jeg.


Dette billede fik jeg af vores venner fra Holland som tak for mad, den er bare lige mig og nu hænger den i køkkenet så jeg kan nyde den hver dag. Og det lille borteri har min veninde syet til mig, nu skal jeg bare lige have fundet en ramme til den og så skal den op og hænge i forgangen.

Min kære mand kan jo ikke lade være med at købe små gaver til mig, og her er hvad han fandt på Langeland . Til når jeg skal have morgenmad på sengen , det sker jo af og til jeg får det ( lidt forkælet er man jo , hi hi) og så er den jo lyseblå. Håber i alle må få en gog søndag

1 kommentar:

  1. sikke nogle fine ting.
    Vi sidder pt og hygger os i Blåvand

    SvarSlet