Sidevisninger i alt

onsdag den 10. oktober 2012

efterårsbuket

Da jeg var ude at gå med hundene, plkkede jeg nogle flotte grene med hjem og det er der kommet 2 efterårsbuketter ud af. Ellers er der ikke så meget der sker lige nu , har jo arbejdsuge, men når den så er færdig har jeg så også fri i 3 uger......dejligt , og kronen på det hele er at jeg skal på ferie , en hel uge i tyrkiet , med Mia ( min datter , som gerne vil tilbringe en hel uge i sin mors selskab) det bliver bare såååå fedt, glæder mig rigtig meget, det er ved at være en del år siden vi har været på sådan en tur sidst.


Her er så lidt af det jeg købte stof til , da jeg var i stof og stil sidst, det er blevet til en jakke til Rosa. Der mangler kun lige nogle sting her og der. Kan i have en dejlig onsdag aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar