Sidevisninger i alt

tirsdag den 14. maj 2013



 Her i maj har vi jo begge fødselsdag og kun med 9 dage imellem .....så det kan godt være lidt hektisk med  at få det hele til at passe. Men når det nu er sagt havde jeg 2 dejlige dage , den første med familien og den næste sammen med veninderne. Og som vanen tro havde jeg fundet mine gamle blomsterkopper frem og lidt Greengate fik jeg jo også.......de er ved at lære det ;-).

Denne æske med forskellige olier og andre gode ting fik jeg også.......en rigtig god gave. Derud over har jeg fået en ny hængesofa af mine unger ( den gamle var blevet smidt ud ) og et nyt camera af manden min.......havde brokket mig lidt over den gamle ( godt han forstår en hentydning ...hi hi )    Kan i nu hygge jer derude.

1 kommentar:

  1. Tillykke med fødselsdagen, sikke nogle skønne gaver du blev begavet med.

    SvarSlet