Sidevisninger i alt

mandag den 30. september 2013

hæklerier

 Uha hvor er det lang tid siden sidst ...... men her er jeg igen og nu hvor sommeren går på hæld må der da blive mere tid til at blogge. Det er bare lidt nemmere at putte det på Instagram, som man gerne vil dele med andre . Men nu til noget helt andet , jeg syntes selv jeg var lidt heldig sidst jeg var i jysk, 2 ruller stof med 5 m og så kun til 25 kr ... så kan det da ikke blive meget billiger. Og så er der jo gang i hæklenålen igen , som i kan se er det blevet til en lille taske , den er nu ikke helt færdig endnu , en hank skal syes på og den skal pyntes lidt men det kommer ... lige om lidt ;-) .

Og så bliver der hæklet blomster , nogle af dem har jeg sat en sikkerhedsnål bagpå , så den kan bruges til at sætte på tasker , tøj og tørklæder. Og så er jeg jo hoppet på den der bølge med LCHF mad ..... og jeg forsøger at bage forskellige brød, her er det et brød med ost i ..... og jeg må sige så mangler jeg ikke alt det normale brød ...... det smager bare sååååå godt. Og nu har jeg jo friuge så de næste par dage skal bruges i haven , den skal gøres klar til vinter... suk suk , men så bliver der jo tid til alt muligt andet indefor, det er jo også hyggeligt. Men kan i nu hygge jer.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar