Sidevisninger i alt

torsdag den 26. april 2012

Dagens oplevelse.






Jeg havde bestemt , at i dag skulle jeg sove længe ( skal jo på job i nat ) men men men kl 7.30 var der en larm uden lige uden for , de er jo begyndt at bygge og de her kære arbejdere skal jo åbenbart have HØJ musik til arbejdet. Så ud af fiskassen med mig, jeg ville så tage en tur til det lokale marked i nabobyen......en rigtig god oplevelse blev det til. Det ståd jo ned i stive stænger, men det kunne nu ikke slå en af de handlende ud ......han sang ( et eller andet man ikke kunne forstå ) og opførte en underlig dans, samtidig med at han solgte ud af sine vare.........efter ca 10 min. stoppe regnen og han råbte ud over hele pladsen : SE SÅ DET HJALP JO . og folk kunne jo ikke lade være med at le......en rigtig god og sjov oplevelse. Ud over det fik jeg jo også en masse med mig hjem, nye kryderurter , tomatplanter , vinrabarber og lidt blomsterog grønsager. Håber at i alle også får en god dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar