Sidevisninger i alt

lørdag den 14. april 2012

Hej derude, jeg havde jo håbet på at når jeg nu fik fri her hele 2 dage (weekenden) så skulle jeg rigtig få lavet noget.....men nej sådan kommer det nok ikke til at gå, for efter 3 dage på skolebænken (der er 7 tilbage...) vil min krop åbenbart lige fortælle mig at den er noget utilfreds med at være lukket inde hele dagen og så at skulle sidde stille i så mange timer. Så lige nu er det som om mit hoved er fyldt med fluer , næsen løber, som om den skal konkurere med skjernå, og så ved jeg ikke hvem der har forbyttet min stemme, for lige pt lyder den som en der har stået i en havneknejpe i megen røg og dam , de sidste 57 år. Nok om det , min kære mand har lige givet mig en ny bog , køkkenhaven, der står godt nok meget nyttigt i , den blev jeg rigtig glad for.


Denne lille kjole købte jeg i genbrug til 30 kr. den skal Rosapigen have, når bedste her lige får syet nogle mamelukbukser til........kan lige se det for mig  ;-)    Håber i har en dejlig lørdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar