Sidevisninger i alt

onsdag den 16. maj 2012

Bøger

 Jeg har jo besøg af min hollanske veninde ( Alex - Alexandra ) og vi skulle jo en tur i stof og stil, det skal vi altid når hun er her. Jeg mangler jo også altid noget ( NOT ) men det blev ikke til det helt store køb ( for det var jo ikke så lang tid siden jeg havde været der)men lidt fik jeg da købt. Og bag efter skulle vi lige ose lidt rundt og der fandt jeg lidt blåt og hvidt.....( det mangler jeg hi hi ).

Og så har jeg fået taget nogle billeder af de gode bøger jeg har fået i fødselsdagsgave, hele 4 stk blev det til....dejligt. Lige for tiden har jeg det sådan at jeg kan sidde i laaaaang tid og bare læse og kigge i alle de dejlige have bøger jeg har, og måske få nogle gode ideer. Nu vil jeg nyde min aftenskaffe og spise en stykke rabarbertærte til ( rabarber fra haven ) mums.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar