Sidevisninger i alt

fredag den 4. maj 2012

Diamant og blomster

Så er vi lige kommet hjem fra diamamtbryllup, det er vores kære genboer der har holdt sammen i 60 år.......det er bare mange år, og så er det man kommer til at tænke på hvor mange år man selv kunne havde været gift, hvis ikke man havde kastet håndklædet i ringen.Men jeg fortryder nu ingen ting, har aldrig haft det bedre end jeg har det nu. Men derfor kan man jo godt tage hatten af for dem der holder ud og de her to er stadig så glade for hinanden at jeg ikke tror at de kan undvære at være sammen.     Men nu til noget helt andet , i går fik jeg plantet lidt sommer blomster , men hvis det skal være som det plejer mangler der en masse endnu.....men det kommer med tiden, der er jo grænser for hvor mange blomster der kan være i min lille dyt af gangen.   Kan i nu have en dejlig aften.    OG SÅ ET STORT TILLYKKE TIL MIT BARNEBARN , HUN BLIVER 1ÅR I DAG....TILLYKKE ROSA.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar