Sidevisninger i alt

lørdag den 23. juni 2012

L


Lige et par billeder fra haven, jeg syntes det står rigtig godt i år. Der sker ikke så meget her hos mig lige pt , meget af min tid går til familien i disse dage. Min mor er lige kommet hjem fra hospilalet med en ny skulder , og det vil så sige at hun skal holde den i ro i 4 uger ( suuuuk ) og da jeg er den eneste datter og bor i samme by , kan i jo nok regne ud hvem der skal klare mosten......men men men det skal nok gå altsammen. Mange af mine tanker går også til min store datter som også er meget i ilden lige i tiden. Rosa ( 1 år ) har været en del på Århus sygehus med infektioner i det øre hvor hun har fået C.I. indopereret. Så der sker en del her omkring lige nu.

Og så lige et par billeder af 2 gode humørspredere. Anton vokser helt vildt har været ude at købe nyt halsbånd , som så er nr 2 han har. Den lille frækkert ;-)             Kan i nu alle have en god aften og pas på de lavt flyvende hekse......jeg er måske iblandt dem ....HÆ HÆ HÆ

Ingen kommentarer:

Send en kommentar