Sidevisninger i alt

lørdag den 22. september 2012

Dagen middag......pizza....mums.



Og så har jeg jo været en tur i Netto......igen. Der fandt jeg en ny bagebog.....som jeg ikke havde ( har ellers mange )og så købte jeg 2 blå beholdere .                           Og så har fruen fået en ny god ven.....en iphone...men jeg skal nu lige vende mig til den.Men det kommer nok, jeg har jo nogle unge mennesker der kan hjælpe.....IKK.       Og så skulle jeg lige prøve en opskrift fra min nye bog......og de smager lige så godt som de ser ud. God lørdag aften

3 kommentarer:

  1. Hej Jeg har også lige købt bogen idag, og glæder mig til at prøve nogle af opskrifterne, de ser fine ud de cupcakes du har fået lavet.
    Hilsen Dorte

    SvarSlet
  2. Hvor lyder det lækkert med hjemmebagt pizza(:
    Og hvor ser de kager bare virkelig lækre ud.

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor der bliver fundet 3 vindere(:


    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/09/give-away-nr-12.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for der og nu vil jeg lige smutte en tur forbi din give away. Hyggehejsa.

      Slet