Sidevisninger i alt

torsdag den 27. september 2012


Det gør sååååå ondt i mit lille sommerhjerte , at det er den mørke tid vi går i møde.......for jeg er helt sikker et sommermenneske. Jeg hader at skulle have støvler og en masse tøj på bare for at gå med hundene og så hjælper det jo heller ikke at i den uge jeg arbejder, da ser jeg jo næsten ikke noget dagslys. Nåå det er der j ikke så meget at gøre ved.......eller .....gå i hi.....næææææ....jeg må jo døjes og så vente. Og medens jeg venter kan jeg jo gå i netto ;-). Jeg har jo manglet noget til nøgler, og det lille skab jeg ville bruge , duer ikke den er lidt for stor....men så er det jo godt at man kan finde på noget andet. Sidst jeg var i netto købte jeg disse 2 ting, den jeg har brugt til nøgler er ellers til smykker men jeg har drejet fødderne på den og så hængt den op på væggen .....skide smart ikke. Hyg jer

1 kommentar:

  1. Jeg havde faktisk bestemt mig for at købe disse to dimser, da jeg så dem i kataloget, men glemte det så igen. Nu må jeg ned og prøve om de stadig kan skaffes. Kanons smart at dreje fødder, så den kan hænge på vægen.

    SvarSlet