Sidevisninger i alt

mandag den 21. januar 2013

bluse færdig


 Haløjsa opstået fra .......sengen , jeg røg jo lige ned et par dage med influenza....rigtig træls men det er jo livet, Håber i alle derude er friske og uden for farer.....altså for influenzaen. Nå men bort set fra det så er jeg blevet færdig med min bluse, jeg er nu godt tilfreds med den , så på med den i morgen. Og lige for at vende tilbage til da jeg var syg, så syntes min kære mand at jeg skulle have noget kønt at se på, så han var ude for at købe lidt roser. Og så har jeg jo fri i denne uge så jeg har lavet en aftale med min symaskine, vi skal tilbringe tid sammen.....Hyg jer.

1 kommentar:

  1. Den er blevet så flot din bluse! :-)
    Godt du er blev rask igen og sikke en sød mand du har. Dejligt han tænker på dig <3

    Ha' en dejlig dag i morgen.

    Kh Birgitte

    SvarSlet