Sidevisninger i alt

onsdag den 9. januar 2013

 Hej derude .....så var det lige mig der havde problemer med at få billeder på min blog ...men så er det jo godt at man har læst om problemet hos andre bloggere og så kunne løse problemet via dem.  Her er lige et par billeder som jeg syntes i skal se ....det er min kære mand der har fået en god ide, en ny lampe til hans massagerum......det er en lanterne , hvor han har monteret en fatning i bunden afog så hængt den op.....ja ja mænd kan også komme med gode ideer.

 Og selvom jeg igår havde en rigtig rigtig skoddag ( var til tandlæge hvor jeg fik rodbehandlet en tand , det tog bare lige 1 time og 45 min. Jeg havde bare s.... ondt bagefter , det var som om hun havde været helt oppe i hjernen og rode rundt ( det kunne måske hjælpe) men idag går det dog lidt bedre )så fik jeg alligevel lavet lidt idag. Jeg havde købt 3 mango frugter , som så ikke lige var blevet spist , dem kogte jeg så lige marmelade af .....mums siger jeg bare.Det er meget nemt : mango ( skrældes og skæres i stykker) + kokosflager koges godt , så blændes det med en stavblænder ......og vupti .....marmelade ( skal dog stå i køleskab og holder sig en ugestid medmindre man bruger atamon). Hyg jer derude i blogland.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar