Sidevisninger i alt

søndag den 7. april 2013

blomster og bluse



Så er jeg klar til at så mine højbede til .....hvis altså snart det holder op med at sne,nu syntes jeg ikke det er sjov mere ...NU VIL VI GERNE HAVE FORÅR....TAK. Nu da det så har givet lidt sne ..igen..i dag har jeg fået syet en ny bluse , efter mønster fra en gammel ynglings bluse , som er ved at falde fra hinanden. Og så har jeg købt blomster til mig selv i dag  , er jo ret vild med orchideer , så det blev til 2 i dag ....for hos den lokale købmand havde de fødselsdags tilbud på maaaaaange ting ( godt jeg var på cykel ellers havde jeg nok brugt en hel del flere penge )så jeg kom også hjem med en buket  til bare 40 kr. Og så er jeg blevet helt vild med at hækle dyr , lige nu er det ugler jeg er i gang med. Det får i at se senere. Hyg jer derude.                                           



Ingen kommentarer:

Send en kommentar