Sidevisninger i alt

mandag den 29. april 2013

hegn + mere




 Nu er det slut med at grave mine grønsager op ( når de altså lige kommer op først ) og det er jo den lille frækkert Anton , der syntes at mine højbede er alletiders sted at grave.......men nu er det slut, for nu har min kære mand sat stakit op hele vejen over ....så nu er det mutters lille hyggehave.....ha sådan. Og så er der lidt hæklerier og en rigtig retrokop ( har et helt kaffestel )så nu må vi se om datteren vil have det . Og da vi var i Holland købte jeg lidt kagepynteting , det er en del billigere dernede ,og så er det jo altid sjovt med lidt andet end det man kan købe i den lokale butik. Hyg jer


2 kommentarer:

  1. Det ser helt majestætisk ud.

    Det er faktisk ret fedt det stel.

    SvarSlet
  2. Endelig er jeg opdateret med hvad der er sket hos dig siden jul. Du godeste, hvor har du været kreativ, jeg er meget vild med klapbordet og spejlet. Jeg er endda så vild med klapbordet, at jeg efter at have set det, overvejer om oldefars gamle tobaksbord skal males hvidt ☺.
    Dit kaffestel med de skønne blomstrede kopper står også højt på mit hitliste. Det er egentlig lidt sjovt, vi har venner i Amersfoort og hun har også mange forskellige blomstrede kopper, som hun sætter sammen.

    SvarSlet