Sidevisninger i alt

mandag den 24. juni 2013

Blomster og planter

 Hej derude i blogland, længe siden men hvad bedre sent end aldrig..... ikke. Nu er jeg heldigvis gået fra til en friuge, det har været lidt hårdt på det sidste. Jeg har kæmpet en del med ....ja min egen krop , om hvem der bestemmer, er jo kommet gevaldig i den der alder hvor man lider af dyne på og dyne af syndrom. Og ikke nok med varmen så får jeg lige et slag med en hammer ( en gevaldig stor hammer) så hallo migræne er du nu der igen. Så det er faktisk det meget af min tid er gået med siden sidst. MEN nu skal jeg nyde en hel uge fri .... jubiiiii .


 Her er lige nogle billeder af mine blomster og et par fra drivhuset. Lige nu vokser det bare så godt, men vi mangler nu noget sol ( ikke kun planterne også mig). Nu er det snart tid til at lave pesto, mit basilikum vokser helt vild.




Og så har min kære mand lige været en lille tur i Holland, og der havde jeg bestilt et par lamper ( til en gave ) de er nu meget flotte og så koster de næsten ingenting, så det kunne da godt være man selv skulle have et par stykker og så bare skifte skærmene ud ,til nogle hvide.             Hyg jer

2 kommentarer:

  1. Skønne, skønne blomster! Hvor fandt din mand de lamper, for dem kunne jeg godt lige bruge? Tro mig, hernede kunne vi også godt bruge lidt mere sol, i sidste uge havde vi en dag med over 30 grader ellers har det været sådan lidt la-la.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Annette , de er købt i en af de der billige butikker der hedder ACTION , og jeg ved ikke hvor mange steder de findes , de koster 14 euro per stk...... billig. Hilsen Birthe

      Slet