Sidevisninger i alt

lørdag den 24. marts 2012



Her er så hvad der sker når man lader manden være alene ude i haven med en motorsav.......2 birketræer faldt.....og det tog kun ca. 20 min.De så ikke ud til at fylde så meget da de stod op , men da de kom ned og ligge syntes jeg at der ikke var andet end birketræ over alt. Men det skal dog også siges at det var noget vi havde snakket om længe, sådan nogle træer suger en masse vand og da drivhuset står ret tæt på dem , syntes jeg at jeg skulle vande hele tiden. Håber det bliver lidt bedre nu, selvom jeg ikke er så meget for at fælde sunde træer.....men nu er de nede så kan man jo lige så godt få noget ud af det........det blev så til nogle kranse. En stor en til fordøren og nogle små til andet påskepynt.                                         
 Hav en god lørdag aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar