Sidevisninger i alt

søndag den 18. marts 2012




Så er den weekend også snart slut, men det gør nu ikke noget, for så har jeg jo en friuge at se frem til ( hvis jeg da ikke lige havde taget 2 extra vagter). Denne weekend er gået med arbejde og så lige en brakdag i sengen (lørdag) med endnu engang migræne. Men søndag kunne jeg så have hovedet opad igen så der blev bagt en stor og flere små hollanske æbletærter.....UHMMM . Den store tærte tog sønnike med hjem så den er nok ret hurtig væk.Ellers er det blevet til en lille tur ud i regnvejret med min nye sommerparaply og så er jeg blevet færdig med en halsedisse til manden.....den skulle have været færdig noget før men den kan jo gemmes til det bliver vinter igen.....ikk.                                                   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar