Sidevisninger i alt

torsdag den 29. marts 2012

Her går det så som så ...... altså med at få sovet efter en nattevagt.....vores kære nabo ( som vi har et godt forhold til )har så lige valgt at det gamle kontorbygning skla rives ned og at der skal bygges et nyt.......fint nok...;-)...men det er sgu ikke nemt at sove, så hvis der er lidt stille her på bloggen, så er det altså fordi jeg så må prøve at sove når de er stille.......men men men det går nok altsammen.Og så til noget helt andet.....jeg skal da lige love for at der er gang i den udenfor.....prøv at se det for jer....lille mig jagte en spand ,som blæsten ville tage,ned gennem haven og så falde over den da den endelig nåede sit mål....sjove syn tror jeg...he he .

1 kommentar:

  1. Tak for besøget på min blog :)
    - håber du har fået lidt søvn, trods alt.
    Kh. Liv

    SvarSlet