Sidevisninger i alt

torsdag den 12. januar 2012







I dag fik jeg så lige årets første tulipaner (af manden )....dejligt, han forventer nok noget godt at spise i aften...hmmm , må lige finde på noget.Og så vil jeg lige komme med en tanke jeg havde i dag.....det var om en film jeg engang så . Det var noget med en der gjorde noget godt for tre forskellige menesker og det han ønskede tilbage var at de hver især gjorde noget godt for tre andre.....det ville være skønt hvis det kunne funger sådan. Nogle tror, man har en bagtanke hvis man prøver at hjælpe eller give lidt af sit overskud ......hmmmmm....Det var bare lige en lille tanke.Nu noget helt andet , et lille råd om tulipaner (manden min er jo fra holland) stik en nål igennem tulipanens stilk lige under hovedet , så holder de sig oprejst længere.

1 kommentar: