Sidevisninger i alt

torsdag den 26. januar 2012

Så er jeg gået i gang med et nyt projekt....jeg kom til at kigge rundt ude på badeværelset og blev lidt træt af den brune farve der er på nogle af væggene, så frem med pendsler og maling . Så nu er de alle palægrå......meget bedre når man nu gerne vil have lidt lilla derud , i form af håndklæder og bademåtte. Jeg kom så i tanke om at vi har en gammel klokke ( der ikke duer ) til at hænge et sted, man manden i huset skulle jo spørges, så frem med det søde udtryk og han spurgte : HVAD VIL DU MED DEN ? hvortil jeg så måtte sige at klokkeværket skulle ud og resten skulle gerne blive til et lille skab ( hvidt )DU ER SKU IKKE NORMAL svarede han med et smil.......men skabet er nu mit og ligger i kælderen og har fået 1. gang. Når den er færdig skal den så hænge ude på badeværelset til mine parfumer.......god ide ikk.



















3 kommentarer:

  1. Det glæder jeg mig til at se!!

    SvarSlet
  2. Super ide med uret, har gjort mig til fast læser glæder mig til at følge din blog. ha en dejlig dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og i lige måde,det er dejligt med nye fast læsere.....SKØNT

      Slet