Sidevisninger i alt

onsdag den 4. januar 2012







Når man sådan kigger rundt i huset efter at al julepynten er væk......så er der godt nok meget tomt, men så er det jo godt at man har en dejlig mand der kommer med blomster , til at pynte lidt op . Der er jeg jo lidt forkælet, for det sker ret ofte at jeg får blomster....DEJLIGT. Ogjeg skal da lige love for at det var knald på sidste nat, jeg var jo på arbejde, så jeg kunne jo rigtig følge med i hvordan det rasede udenfor.....men porten herhjemme holdt denne gang. Hyg jer

1 kommentar:

  1. Hej fru blå
    Tak for din hilsen på min blog, du skal være velkommen til at besøge mig evt som fast læser, det er så rart, når man får en ny fast læser :) jeg tilføjer dig i hvert fald som fast læser, så jeg kan følge dig, hyggelig :)

    SvarSlet