Sidevisninger i alt

lørdag den 21. januar 2012









Når man nu er en af de piger ( pige, siger jeg når jeg nu er 50 men det er jo kun kadaveret der er så gammel, i hovedet er jeg kun 32 ....sådan cirka he he) der elsker genbrug , glæder jeg mig til i næste uge , for da skal jeg en tur op til Mia ( min datter ) i Århus. Og så skal vi på shoppe tur og hygge .....det bliver bare så fedt. Jeg var lige en lille smut i den lokale genbrug i går , fik nu ikke så meget med hjem. Men jeg købte et rigtig Laura (Matador) forklæde ,jeg er et af de mennesker der altid får mig griset til , når jeg bager s , så på med klædet mutter ;-) . Jeg fik også en lille flaske med låg med hjem, og det kostede kun 30 kr . Kan i nu have en god weekend derude

1 kommentar:

  1. Næste shoppingtur med Mia må jeg lige hoppe med på!

    SvarSlet