Sidevisninger i alt

onsdag den 18. januar 2012

Jeg er jo en af de heldige som ( kun ) arbejder hveranden uge , 7 vagter af 8 timer i nattevagt. Og da dette er en arbejdsuge sker der ikke så meget her , andet end sove ,lave mad ( som jeg rigtig godt kan lide )gå tur med hunden og så på arbejde igen. Jeg syntes min arbejdsuge næsten går ud på at få sovet nok til at holde sig vågen hele natten........MEN så har man jo også en hel uge fri bagefter. I dag da jeg var ude med hunden , tænkte jeg så ...sådan noget møjvejr , for vi lignede begge to noget der lige var kommet op fra søen (og jeg kan sige ikke noget kønt syn ;-) ), det ville være meget hyggelig hvis det var sne der faldt i stedet for.....men kom så i tanken om at , hvis det nu var sne , ja så ville det jo ligne bornholm sidste år, og det ville vi jo så også kalde noget møjvejr.....ja ja .. vejret er jo heldigvis som det er. Hyg jer derude

Ingen kommentarer:

Send en kommentar