Sidevisninger i alt

torsdag den 14. marts 2013

genbrug - lille opsats


Der sker jo ikke så meget her lige i denne uge, man skal jo passe arbejdet....ikke. Jeg kunne nu godt bruge 3-4 mdr orlov ...så kunne det jo være man kunne nå bare lidt af det man gerne ville. Nå men sådan er det jo ikke ....så må jeg jo bare vente på at det bliver mandag igen.....og en ny friuge ...jubi. Men jeg har da lavet lidt , denne lille opsats lavede jeg i går , af et lille oval fad og en gammel lysestage. Og så var jeg en tur i den lokale genbrug , hvor jeg fandt 3 gamle pudebetræk de er bare så fine og skal bruges som sofapuder. Hyg jer derude


2 kommentarer:

  1. Hej søde den er da blevet rigtig fin din skål :-)Mon ikke snart vejret tillader jeg snart kommer over til dig håber ikke du har mistet tålmodigheden .Tak for din søde kommentar.Knus Else

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Else, nej jeg har ikke tabt tålmodigheden og kassen stå og venter på bedre vejer .....lige som vi andre ;-).

      Kh Birthe

      Slet