Sidevisninger i alt

lørdag den 23. marts 2013



 Så var det jo i dag mig og mine piger skulle til stumpemarked i Herning.....og vi havde en rigtig hyggelig dag, brugte lidt penge , grinede og fjantede.....( det er vi ret gode til ) og så fik vi jo også lige spist lidt cheesecake ( det havde de jo bestilt .....altså pigerne ). Her kan i så se hvad jeg brugte pengene på , det første er en lille gave til min mand ( en påskegave ) , han blev meget glad for den og særlig da han fik kortene vendt om og så at der var fiskegrej som billede på dem. Han blev så glad at jeg fik en flot buket roser .
Her over er så hvad jeg købte til mig selv....ikke så meget ...men hvad ....der er jo heller ikke så meget man mangler.   Håber i alle har haft en god lørdag



1 kommentar:

  1. Det er også nogle fine køb du har gjort dig. :)
    Rigtig god påske
    kram
    Birgitte.

    SvarSlet