Sidevisninger i alt

lørdag den 9. marts 2013

kopper og punge




Jeg har jo lige haft pigekomsammen og som vanlig havde jeg jo dækket op med gamle kopper. Og inden jeg satte dem ind i skabet igen syntes jeg lige i skulle se nogle af dem, jeg er selv meget glade for dem og de vækker altid begejstring omkring bordet , fordi de alle er så forskellige.Og så har jeg haft lidt tid ved min kære symaskine , og det blev til en makeuppung og et etui . De skal hvis sendes afsted til ældstedatteren, og jeg er igang med en til mig selv også.......men den er jo blå .... hvad ellers ;-).Håber i alle får en god weekend.


1 kommentar:

  1. Sikke mange fine kopper du har :-)
    Din datter må helt sikkert blive glad for sådan en flot makeuppung. Du er helt vild god til at sy :-)

    Ha' en dejlig week-end
    Knus Birgitte

    SvarSlet