Sidevisninger i alt

lørdag den 30. marts 2013

påske



Selvom jeg har en travl arbejdsuge , har jeg da fået lavet lidt ....Rosapigen mangler bukser til vuggestuen , så der blev lige syet 3 par. Og så har jeg prøvet at hækle et tøjdyr .....den faldt så heldig ud at Maiken har bestilt en i blå farver.....så det fikser jeg lige ...ha ha .




 Og så er det jo påske og sidste år lavede vi jo et påskeløb.....eller hvad man nu kalder det. I stedet for at gemme påskeæg , var det jo så påskeøl der blev gemt ude i haven, og der skal lige siges at vores have ikke er såååååå stor men der blev gemt 60 øl ...og så gik den vilde jagt af 14 unge mennesker ....og hold da op hvor de hyggede sig...næsten alt blev endevendt. Som i jo kan se ser haven heller ikke godt ud .....så nu må der godt snart komme noget varme så der kan komme gang i alt det grønne .....for så bliver haven nok lige så pæn som den plejer........håber jeg. Påskehygge til jer alle .


2 kommentarer:

  1. Hvor ser det godt ud....og hyggeligt med gutterne. Så er de vist rimelige plørede nu

    SvarSlet
  2. Så flittig du har været. Det er en god ide med påskeløb, og de unge mennesker syntes garanteret det er allertiders. God påske. KH Dorte

    SvarSlet