Sidevisninger i alt

mandag den 18. marts 2013

Rammer og taske



Hurra ...en hel ny friuge venter, og selv om jeg har været på arbejde er det blevet til lidt kreatid. Jeg har fået malet billedrammerne med hvid maling og lidt sølv....er godt tilfreds med resultatet. På et eller andet tidspunkt har jeg også købt et stykke stof der minder mig sååååå meget om min tid som Hippi ( i slut 70 start 80 erne) , ja piger jeg levede det vilde liv som blomsterpige med hang til lilla farver der i det forrige århundrede. Men tasken er jeg nu meget glad for , den skal afløse en anden taske jeg havde få et årstid siden( også lilla ).SES 

1 kommentar:

  1. Hej Fru Blå
    Tak for din søde kommentar på min blog. Jeg er ikke blevet færdig med min Tilda endnu. Håber at se din Tilda her på bloggen, som ser rigtig spændende ud. Jeg vil derfor tilmelde mig din website og sætte dig på min blogliste.
    De bedste hilsener
    Kirsten

    SvarSlet